تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امدادرسانی نیروهای ارتش به حادثه دیدگان بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه خبرداد. 
امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه با بیان اینکه از ساعت 23 دیشب به محض اطلاع از حادثه مجموعه ارتش وارد عمل شد، اظهارداشت: در واقع مشکلی در دو محور فیروزکوه و هراز اتفاق افتاده بود که بلافاصله 5 دستگاه کامیون کرایس، مجهز به لیوینچ‌های بسیار قوی یا کشنده‌هایی که می‌توانند خودروهایی را که از جاده‌ منحرف شدند و یاد در دره سقوط کردند را از دره بیرون بکشند اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای امداد ارتش در جاده هراز و در محدوده امام زاده هاشم نیز 6 خودرو را تا این لحظه از حادثه نجات دادند و تلاش می‌کنند تا چند خودرو باقیمانده دیگر را با کمک این ادوات سنگین از زیر برف وکولاک خارج کنند و خوشبختانه نیروهای ارتش توانستند 5 نفر را هم نجات دهند.
 امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی گفت: فرمانده گردان، آمبولانس‌ها  و وسایل مورد نیاز حادثه دیدگان اعم از پتو و وسایل خوراکی را به محور هراز اعزام کرده اند.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: چند دستگاه آمبولانس نیز در محور فیروزکوه مستقر کردیم و دو دستگاه خودرو کرایس به همراه پتو و آمبولانس و لوازم گرمایشی، لباس به همراه خودرو حامل این امکانات نیز عازم این مناطق شدند.
وی با بیان اینکه 15 نفر از تکاوران و سربازان ارتش توانسته‌اند 15 خودروی منحرف شده از جاده‌ را مجددا به جاده هدایت کنند، تصریح کرد: همچنین جاده مسدود شده یک روستا در محدوده گیلاوند و فیروکوه نیز بازگشایی شد. 
سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی نیروهای ارتش همچنان در این محورها برای حادثه دیدگان ادامه دارد و یگان‌های ما از تیپ 123 نیروی زمینی تا زمانی که مردم عزیز به کمک نیاز دارند خواهد یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 16 بهمن 1395 ] [ 22:2 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 2645
بازدید کل : 84212
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->